Politica de RETUR pentru produsele achizitionate prin SHOP ONLINE dezinfectanti.mopeka.ro CESIONAT firmei SC Kemoxel SRL
RETURUL PRODUSELOR
Consumatorii, persoane fizice au dreptul de a returna produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la livrare conform O.G. nr. 9/2016. Zilele sunt calculate de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.
Pentru returnarea produselor scrie un email in care sa specifici toate detaliile legate de comanda la adresa kemoxel@gmail.com si asteapta sa fi contactat de colegii nostrii.
Acestea se pot returna, in ambalajul original si obligatoriu in aceeasi stare in care au fost receptionate, adica produs nou fara urme de utilizare, desigilare si folosire.
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta; daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. SC Kemoxel SRL va inapoia suma in cel mult 30 de zile de la data primiri notificarii pe email din partea Clientului.
Clientul suporta cheltuielile de returnare a produselor prin plata directa la curier sau la solicitarea expresa a acestuia din urma, prin retinerea din contravaloarea ce trebuie returnata.
Nu se accepta retururi ale produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. si care nu au fost consemnate in momentul receptiei produselor, in Procesul Verbal de receptie intocmit de Curier sau rambursarea sumei platite pentru produsul stornat.
NOTA: In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Anularea tranzactiei si rambursarea
Anularea unei tranzactii online si rambursarea sumei platite cu cardul este posibila si se realizeaza in conformitate cu politica bancii emitente, care va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
GARANTIA PRODUSELOR
Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.
Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia! Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).
Spargerea produselor si componentelor acestora sau zgarierea produselor dupa recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.
Garantia se solutioneaza de catre societatea comerciala SC Kemoxel SRL societate romana cu sediul in Str. Infratirii nr 8 , Recas, Timis, Romania telefon: (+40)740 422 601 sau email kemoxel@gmail.com prin inlocuirea produsului neconform. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului neconform in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu copiile de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate ( supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta).
In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se inlocui gratuit.
In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.
In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.